Igény szerinti Messenger Chatbot készítés
Vállalkozik? Rendelkezik Facebook oldallal, de nincs ideje rendszeresen válaszolni a felhasználók kérdéseire? Automatizálja ezt a folyamatot, bízza rá egy Chatbot-ra a különbözõ problémák megoldását!
Hogy mi is az a Chatbot? A jelen és jövõ egyben. A legtöbb vállalkozás megbízza valamelyik beosztottját, esetleg külön support-os pozíciót hoz létre arra, hogy megválaszolja a felhasználók kérdéseit és problémáit Facebookon. Manapság az emberek egyre kevésbé szeretnek telefonálni, a legtöbb ügyüket vagy személyesen intézik, vagy az egyre inkább elterjedõ online módokon. A Chatbot egy olyan asszisztens, akinek nem kell havi szinten fizetni a munkájáért, feladatait 0-24 órában ellátja, nem betegszik le, és elég egyszer (jól) megalkotni, és idõnként aktualizálni. Szerencsére a Chatbot nem felesel/vonja meg a vállát, õ azt a feladatot hajtja végre, amire a tervezõje létrehozta.
Mûködése három módon valósulhat meg:
- Gombos módszer: A felhasználónak nem kell semmit sem begépelnie, hisz a bot kezdeményezi a beszélgetést, és minden egyes szövegbuborék után nyomógombok jelennek meg, melyek segítségével a felhasználók maguk navigálhatják a beszélgetést.
- Szövegfelismerés: Az elõzõ módszerhez képest sokkal több tervezést igényel. Lényege, hogy a bot kezdeményezi a beszélgetést, viszont a felhasználótól valamilyen inputot (szöveges üzenetet) vár, amit õ megpróbál felismerni, és ha sikerül neki, akkor megfelelõen reagál rá. Ha nem ismeri fel, akkor küld egy alapértelmezett üzenetet, melyben megkéri a felhasználót, hogy pontosítsa/helyesbítse kérdését. Az ilyen bot létrehozása idõigényes, és feltétele a célközönségünk remek ismerete.
- Kombinált módszer: Az elõzõ kettõt ötvözi. Ha a bot nem ismeri fel a felhasználó szöveges üzenetét, megpróbálja gombok segítségével navigálni a beszélgetést.
Elõzze meg a korát, hisz ez egy olyan idõtálló befektetés, amely még közel sem terjedt el igazán Magyarországon, de külföldön már rendszeresen alkalmazzák!
Kérdéseivel bátran keressen e-mailen keresztül (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)! Akár a Chatbot-tal kapcsolatosan van általános kérdése, akár konkrét árajánlatot szeretne kérni!